blog images

WAKACJE Z EMOCJAMI - TURNUS III

  • dla dzieci 4-11 lat
  • 2019-08-05
  • 2019-08-09

W tym roku zapraszamy dzieci na niepowtarzalne półkolonie z Akademią JA.

W programie m.in.:
codzienne warsztaty rozwijajace inteligencję emocjonalną i. społeczną
eksperymenty i konkursy
zajęcia integracyjne. plastyczne i sportowe
gry na magicznym dywanie 
wyjścia do kina, do kręgielni, parku linowego 

 

Zapewniamy:
Opiekę doświadczonych instruktorów (od 7.30 do 17.00)
Ubezpieczenie NNW
Dwudaniowy obiad i dostęp do napojów
Pyszną przekąskę na drugie śniadanie
Bilety wstępówWspaniałą zabawę


Cena: 650 zł za osobę (zniżki dla naszych kursantów i przy zapisie dwójki dzieci!)
Miejsce: Gdynia, ul. Stefana Batorego 23/5 III piętro

 

ZAPISY PRZYJMUJEMY DO 31.05.2019 

 

OPŁATY:

I opłata - w dniu zgłoszeniu dziecka (200,00 PLN) 

II opłata - tydzień przed rozpoczęciem turnusu półkolonii (450,00 PLN) 

 

KONTO EDUVO97 1090 2590 0000 0001 2966 8724 Odbiorca: Centrum Edukacyjne Jolanta Kozeracka, ul. St. Batorego 23/5, 81-365 Gdynia, NIP 6121050336 Tytuł przelewu: lokalizacja, grupa, dzień, imię i nazwisko dziecka. 

Powyższa oferta ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu Cywilnego.

 

GRUPY ZAJĘCIOWE

„Oto JA” - skierowany jest do dzieci najmłodszych (4-6 lat) 

„Oto JA” uczy dzieci, jak odnaleźć się ze sobą samym, swoim ciałem, ze swoimi emocjami w świecie, który je otacza. Program zaczyna uczyć interakcji i czytania zachowań społecznych, by finalnie rozwijać stabilne poczucie własnej wartości i umiejętność kooperacji.

Najmłodszych w tej drodze wspiera Stworek JA – maskotka, która towarzyszy im
w rozwoju i prowadzi przez zawiłe meandry emocji.

 

„JA czyli kto?” - dedykowany jest dzieciom 7-12 lat

„JA czyli kto?” pokazuje dzieciom ich “nową starą” odsłonę. Już trochę osadzone
w sobie zdążyły się oswoić ze sobą, zmierzyć się z rzeczywistością i odnaleźć w niej.
W tym czasie biologia płata im figla i ciało zaczyna się zmieniać a emocje szaleją, dzieci znowu szukają siebie, swojej tożsamości, a co dla nich najtrudniejsze - często w innym, mniej sprzyjającym otoczeniu. Rodzice i nauczyciele mówią o tych dzieciach: „ciągle gada” „wiecznie dyskutuje”, „emocje w nim hulają”, więc program uczy jak rozwiązywać konflikty, a także być asertywnym, dbać o swoje i cudze granice.