Programowanie

ENTER (10-11 LAT)

Enter 1

Program zajęć grupy Enter 1 oparty jest o edukacyjne środowiska programistyczne. Dzieci podczas nauki poznająpodstawy programowania. Wykorzystujemy zarówno środowiska blokowe, jak i tekstowe.Głównym elementem naszych zajęć jest praca w środowisku Small Basic, które jest doskonałym narzędziem edukacyjnym, pozwalającym na zapoznanie się z podstawowymi instrukcjami programistycznymi.

Dzieci zdobywająwiedzę poprzez tworzenie gier. Te stworzone wśrodowisku Small Basic – dzieci mogą uruchomić na ekranach komputerów. Nie jest to jednak jedyna atrakcja podczas naszych zajęć. Bardzo chętnie wykorzystujemy środowisko App Inventor – pozwalające na tworzenie gier, które możemy instalować na smartfonach i tabletach.

  • °  Scratch – duszki, pętle, zmienne, proste gry
  • °  AppInventor – proste aplikacje dla systemu Android
  • °  Small Basic – podstawy składni, biblioteka Graphics
  • °  Window, instrukcje warunkowe, pętle, zdarzenia
  • °  GDevelop – tworzenie rozwiniętych gier z wykorzystaniem różnych komponentów

ZAKRES PROGRAMU:

Podstawy programowania opartego o zdarzenia na przykładzie prostych gier stworzonych w środowisku GDevelop

Poznanie i wykorzystanie idei programowania komponentowego podczas tworzenia gier na urządzenia mobilne w środowisku App Inwertor

Nauka budowania algorytmów na podstawie tworzenia budowli w środowisku Minecraft Education

Small Basic – tworzenie interaktywnych gier wykorzystujących znajomosc zagadnień związanych z liczbami pseudolosowymi

Enter 2 

Jest to grupa kontynuacyjna dla uczniów, którzy ukończyli kurs na poziomie Enter 1. Zdobytą wcześniej wiedzę wykorzystujemy – poznając kolejne języki i narzędzia programistyczne. Główny nacisk kładziemy na narzędzia profesjonalne, wykorzystywane przez profesjonalnych programistów. Dlatego uczymy dzieci języków takich jak Python, czy JavaScript. Oprócz tworzenia gier, dzieci poznają podstawy tworzenia stron internetowych. Zależy nam na tym, aby dzieci podczas kursu poznały ideę programowania obiektowego – która jest pomocna w tworzeniu dużych projektów i wykorzystywana niezależnie od języka, w jakim pracują nasi uczniowie.

matplaneta

Szanowni Państwo, mam przyjemność poniżej zaprezentować ofertę zajęć, kierowaną do Państwa uczniów.

Bazując na wzorcach amerykańskich opracowanych przez prof. Kaplanów z Uniwersytetu Harvarda, stopniowo wzbogacamy program Matplanety nie tylko ze względu na różnice kulturowe, ale również ze względu na pojawiające się nowe wyniki badań naukowych nad kształtowaniem się umiejętności u dzieci.

SCRATCH JUNIOR
(6-7 LAT)

Image

SCRATCH
(8-9 LAT)

Image

ENTER
(10-11 LAT)

Image

SHIFT
(12-13 LAT)

Image

CONTROL
(12-15 LAT)

Image

UNITY
(WIEK 16+)

Image

Więcej informacji uzyskacie Państwo na stronie naszego Partnera: www.matplaneta.pl

Image

Kontakt

Centrum Edukacyjne
Stefana Batorego 23/5 p. III
81-365 Gdynia
biuro@eduvo.pl
tel. 690-015-682
Numer konta bankowego:

Godziny otwarcia

Poniedziałek: 15:00 – 20:15
Wtorek: 15:00 – 20:15
Środa: 15:00 – 20:15
Czwartek: 15:00 – 20:15
Piątek: 15:00 – 20:15
Sobota: 9:00 – 15:00
Niedziela: nieczynne

Administrator

Centrum Edukacyjne
Jolanta Kozeracka
ul. Stefana Batorego 23
81-365 Gdynia
NIP: 612-105-03-36